Language : GR_Flag GREN_Flag EN



Google+ facebook Youtube

νέα

20/12 Εξάσκηση με ηλιοβασίλεμα στο Καβούρι

καινούριο πρόγραμμα 2014-2015

Άρθρα

Τι είναι το ται τσι
Ται τσι & οστεοπόρωση

dvd

Videos

Παρουσίαση taichi & weapons forms απο τον Master Alex Dong και taichi & qi gong με την Λύδια Τυλλιανάκη
Δείτε τα...


Αρχείο Newsletter..

Συνέντευξη με...

Master Alex Dong
Master Wen Mei Yu

Βιογραφικά Masters και εκπαιδευτών

ΤΣΙ ΚΟΝΓΚ (CHI GONG): Το Τσι κόνγκ είναι ένα είδος αρχαίας κινέζικής αναπνευστικής άσκησης με ειδικές τεχνικές ανάλογα το σύστημα.

Η ηρεμία και η χαλάρωση είναι τα δύο κύρια σημεία του Τσι κόνγκ. Λειτουργεί σαν ιατρική άσκηση σύμφωνα με την Κινέζικη Ιατρική δουλεύει στους μεσημβρινούς, τα κανάλια, και τα σημεία του βελονισμού. Διευκολύνει την ροή του αίματος και κρατά το σώμα σε καλή κατάσταση προλαμβάνοντας τις αρρώστιες. Βοηθά στην επανάκτηση της χαμένης ενέργειας. Υπάρχουν πολλά είδη τσι κόνγκ. Κάποια είναι πιο απλά και κάποια πιο πολύπλοκα. Στο Σύλλογο μας διδάσκονται τα παρακάτω τσι κόνγκ:

LIANGONG (Λιανκόνγκ): Τρεις σειρές από 18 Κινέζικες θεραπευτικές ασκήσεις (σύνολο 54 ασκήσεις) που μαθαίνονται σταδιακά.

Περιλαμβάνουν ασκήσεις για τον αυχένα, την πλάτη, τα πόδια τις κλειδώσεις και τα εσωτερικά όργανα. Δυναμώνουν το σώμα, απαλλάσσουν από το στρες και ανακουφίζουν από μυϊκούς πόνους. Συνίσταται σε όλους τους μαθητές αρχαρίους και προχωρημένους καθώς βοηθά πολύ το λύσιμο του σώματος και κάνει την εξάσκηση στο Tai Chi πιο ευχάριστη. Η σειρά αυτών των ασκήσεων δημιουργήθηκε το 1945 από τον γιατρό Zhuang Yuan Ming και είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων μελετών του πάνω στην Κινέζικη Ιατρική και την τραυματολογία. Περιλαμβάνουν αργά τεντώματα και αναπνοές καθώς και χρήση της εσωτερικής δύναμης.

TAIJI CHI GONG (Ται τσι- τσι κόνγκ ): Δημιουργός Grand Master Lin Hou Xing στην Σανγκάη της Κίνας.

Μια σειρά 18 εύκολων ασκήσεων με αναπνοή, ευεργετική για τα εσωτερικά όργανα, με στοιχεία Tai Chi και Chi gong. Είναι απλές ασκήσεις για όλες τις ηλικίες και συνδυάζουν κινήσεις Ται τσι και Τσι κόνγκ. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν άσκηση εισαγωγική στο Ται τσι.

DAYAN ή Wild Goose Chi gong (Νταγιάν η Τσι γκόνγκ της άγριας χήνας):

Παραδοσιακή Φόρμα Chi gong 64 κινήσεις. Η δημιουργία αυτού του συστήματος αποδίδεται στην Ταοιστική σχολή Κούν Λούν. Έχει μια μακρά και ξεχωριστή παράδοση. Μιμείται τις κινήσεις της άγριας χήνας όταν ξυπνάει το πρωί, τραβάει τα φτερά, τινάζεται, πετάει ψηλά, πίνει νερό η ατενίζει τον ουρανό. Έχει χρονική διάρκεια 15 λεπτά και είναι χρήσιμη για προβλήματα καρδιάς, ρευματικά, υψηλή πίεση, στομαχικές διαταραχές και άλλες παθήσεις. Αυτό το Τσι κόνγκ μπορείτε να το επιλέξετε μαζί με το Λιανκόνγκ η το Ται τσι τσι κόνγκ αν θέλετε να εκπαιδευτείτε μόνο στο Τσι κόνγκ.

WEI TUO CHI GONG: Το WEI TUO Chi gong είναι ένα από τα θεραπευτικά συστήματα εργασίας πάνω στην εσωτερική ενέργεια του ναού Σαολίν.

Συνδυάζει αναπνοή, κίνηση και αυτοσυγκέντρωση και βοηθά στην ενδυνάμωση της ζωτικής ενέργειας ώστε να αντεπεξέλθει κανείς το στρες, την ένταση και τις αρρώστιες. Έχει μαλακές και δυναμικές κινήσεις και αποτελείται από 6 σειρές μικρής διαρκείας που περιλαμβάνουν την εισαγωγή, τον γερανό, τον αετό, τον δράκο την τίγρη και αυτοσυγκέντρωση με ενόραση (Jing Kong στάση). Χρονική διάρκεια όλου του τσι κόνγκ περίπου 30 λεπτά.

SOARING CRANE CHI GONG: Το τσι κόνγκ του γερανού που πετάει.

Ένα απλό και εύκολο τσι κόνγκ με πέντε αυτοτελή κομμάτια. Οι κινήσεις του είναι ήρεμες και απαλές, και βοηθούν στην συγκέντρωση του νου σε ενεργειακά σημεία στο σώμα ώστε να κυκλοφορήσει καλύτερα η εσωτερική ενέργεια. Όλες οι κλειδώσεις ασκούνται με ένα ήπιο τρόπο. Συστήνεται σε αρχάριους και σε προχωρημένους μαθητές. Χρονική διάρκεια όλης της άσκησης περίπου 30 λεπτά.

ΤΑΟΙΣΤΙΚΟ ΤΣΙ ΚΟΝΓΚ: Εύκολες, απλές ασκήσεις που βοηθούν στην καλύτερη κυκλοφορία της ενέργειας στο ταντιέν και το αναπαραγωγικό σύστημα. Κάποιος απο αυτές είναι ο δράκος, το σύμβολο γιν γιάνγκ, ο βάτραχος, τα φύλλα που πέφτουν, το δέντρο, το πέταγμα του πουλιού, κτλ

ΤΟ ΤΣΙ ΚΟΝΓΚ ΤΩΝ 8 ΖΩΩΝ: Μεμονομένες ασκήσεις που συμβολίζουν κινήσεις ζώων και έχουν γιν και γιάνγκ ενέργειες όπωε: η αρκούδα και ο αετός, η χελώνα και το ρόκ (μυθικό πουλί της Κίνας), το φίδι και ο γερανός, η τίγρης και ο δράκος.

Πακουά τσι κόνγκ: Ένα απλό τσι κόνγκ που κινείται σε κύκλο και είναι η βάση του πολεμικού συστήματος πα κουά. Βασίζεται και πάλι σε κινήσεις 8 ζώων όπως: ο δράκος, ο φοίνικας(μυθικό πουλί), το λιοντάρι,ο μονόκερως, το γεράκι, το φίδι, ο φασιανός και η αρκούδα.

Στατικό τσι κόνγκ (Ζάνγκ Ζουάνγκ): Η στάση του δέντρου: Εξασκείται κυρίως για ανάπτυξη της εσωτερικής ενέργειας και κυρίως σε προχωρημένα επίπεδα.